Registrace

Garance spokojenosti s produkty Frutiko.cz

Podmínky reklamací

Tým ovocných kytic Frutiko vynakládá veškeré úsilí, aby naplnil Vaše vysoké nároky na luxusní dárek pro Vaše blízké. V případě, že přesto nebudete spokojeni s kvalitou produktu či doručení, nebo Vám je omylem doručen jiný produkt či chybí část zásilky, neváhejte se na nás obrátit s Vašimi podněty a připomínkami.

Vaše podněty a připomínky nám můžete sdělit:

kurýrovi při předání zásilky

osobně při převzetí zásilky na pobočce

telefonicky na čísle 728 855 611 a 261 106 620

emailem na adrese info@Frutiko.cz.

Pokud produkt neodpovídá kvalitou/velikostí/obsahem objednané kytici, sdělte toto prosím ihned při převzetí objednávky na provozovně či kurýrovi při doručení. Pozdější reklamace přijímáme maximálně do 2 hodin od předání a reklamovaný produkt je třeba vyfotit nebo osobně vrátit. Na základě Vaší stížnosti Vás kontaktujeme a domluvíme se na nápravě formou výměny kytice či jiné kompenzace.



 
TOPlist