Jak probíhá 100% garance spokojenosti

  • V případě pozdního doručení Vám vrátíme peníze za dopravu
  • V případě poškozeného zboží dodáme nový produkt nebo Vám vrátíme peníze
  • V případě nemožnosti doručení vyjdeme vstříc ohledně znovudoručení / přejezdu na jinou adresu
Jak probíhá 100% garance spokojenosti

Co se stane když:

  • Nevyzvednete nebo nepřevezmete objednané zboží?

Vzhledem k tomu, že objednávka je závazná a zboží, které si objednáte a nezrušíte jej předem, pro Vás vytvoříme a pokud jej nepřevezmete, nemůžeme jej z povahy čerstvosti prodat někomu jinému, bude Vám dle obchodních podmínek naúčtováno 50 % hodnoty objednávky.

  • Řidiči se nepodaří Vaši objednávku doručit? 

Naši řidiči jsou velmi šikovní a poradí si s doručením do práce, domů, nemocnice, restaurace, do parku a pod. V případě, že se jim nepodaří Vaši objednávku doručit, např. proto, že oslavenec není doma, nezvedá telefon ani nereaguje na zvonek a v okolí nejsou žádní nápomocní sousedé, bude Vás řidič nebo zákaznická podpora kontaktovat a společně domluvíte další postup. Kytici můžeme doručit jinam, někomu jinému, nebo znovudoručit jiný den na stejnou adresu. Přejezd na jinou adresu v rámci stejného města neúčtujeme. Znovudoručení jiný den je účtováno jako nové zaplacení dopravného. Pokud byste chtěli při znovudoručení druhý den nový - čerstvý produkt dáme Vám na něj slevu 50%.

  • Dostanete poničené / nevyhovující zboží?

V případě, že dojde k výjimečné situaci a kytice, kterou Vám řidič přivezl, je rozbitá nebo neodpovídá Vámi objednanému zboží, informujte kurýra hned při předání zboží nebo volejte co nejdříve naši zákaznickou linku. Vyzveme Vás k zaslání fotografie a obratem doručíme nové zboží, případně se domluvíme na jiném řešení.


Podmínky reklamací

Tým ovocných kytic Frutiko vynakládá veškeré úsilí, aby naplnil Vaše vysoké nároky na luxusní dárek pro Vaše blízké. V případě, že přesto nebudete spokojeni s kvalitou produktu či doručení nebo je Vám omylem doručen jiný produkt či chybí část zásilky, neváhejte se na nás obrátit s Vašimi podněty a připomínkami.

VAŠE PODNĚTY A PŘIPOMÍNKY NÁM MŮŽETE SDĚLIT:

  • kurýrovi při předání zásilky
  • osobně při převzetí zásilky na pobočce
  • telefonicky na čísle 728 855 611
  • emailem na adrese info@Frutiko.cz.

Pokud produkt neodpovídá kvalitou/velikostí/obsahem objednané kytici, sdělte toto prosím ihned při převzetí objednávky na provozovně či kurýrovi při doručení. Pokud se tuto skutečnost dozvíte později, neprodleně nás prosím kontaktujte telefonicky či emailem. Budeme po Vás chtít fotografii. Na základě Vaší stížnosti Vás kontaktujeme a domluvíme se na nápravě formou výměny kytice či jiné kompenzace.

Wau efekt

skvělý moment překvapení a nadšení při předání dárku

Originální

zdravý a zároveň univerzální dárek pro každého

TOP kvalita

surovin, ovoce a čokolády, ruční výroba

100% čerstvost

kytice jsou vyráběny těsně před předáním a doručovány chlazené

Skvělý servis

spokojenost zákazníka na 1. místě, garance spokojenosti