Registrace

Časté dotazy na kytice a bonboniéry Frutiko

Časté dotazy na kytice a bonboniéry Frutiko

Jak objednat květiny a bonboniéry Frutiko?

Produkty Frutiko si můžete objednat online na Frutiko.cz, telefonicky na čísle 728 855 611, emailem na info@frutiko.cz nebo přes webchat či sociální sítě FB, IG, Whatsap.

S jak velkým předstihem musím objednat?

Objednávejte s předstihem alespoň den před požadovaným doručením. Objednávky na odpolední/večerní doručení po Praze lze objednat ještě týž den dopoledne. Objednávky na doručení do ostatních měst po ČR včetně Brna a Středočeského kraje je třeba uskutečnit alespoň den předem do 15:00. V období svátků jako Vánoce a Valentýn doporučujeme objednávat s několikadenním předstihem. Narozeninové dorty je třeba objednávat s minimálně 4-5 denním předstihem.

Jaké jsou možnosti doručení květin a bonboniér?

Praha

Ekonomické doručení kurýrem po celé Praze probíhá ve všední dny mezi 9:00-13:00 nebo 13:00-17:00 za cenu 149 Kč.

Doručení ve zvolený čas (2hodinový interval) probíhá ve všední dny od 7 do 19hod (7-9/9-11/11-13/13-15/15-17/17-19) a o víkendech a svátcích od 9 do 15hod.

Osobní vyzvednutí je zdarma na provozovně v Modřanech na adrese Mezi vodami 19, Praha 4 každý všední den od 8:00 do 18:00 a o víkendu od 9:00 do 14:00.

Středočeský kraj

Středočeský kraji doručují naši řidiči každý den za 249 Kč. Ve všední dny v čase 9:00-13:00 nebo 13:00-17:00. O víkendu mezi 8:00-14:00.

Brno

Ekonomické zásilky po celém Brně se zasílají mezi úterý – pátek 9:00-16:00 za 149 Kč. Doručení ve zvolený čas je zpoplatněné 199 Kč a můžete si vybrat dvouhodinové rozmezí, ve kterém bude zásilka předána úterý - sobota. Osobní vyzvednutí kytice v centru Brna na pobočce Solniční 10 v otevírací době Úterý až Pátek 8:00-17:00 a v sobotu 9:00-12:00 je za 59,- Kč.

Ostatní města v ČR

Všechny produkty Frutiko doručíme na jakoukoli adresu po celé ČR za 199 Kč. Objednávku je třeba uskutečnit minimálně den předem do 15:00. Doručení probíhá od úterý do pátku mezi 8:00-17:00 bez možnosti volby konkrétnějšího času doručení. Přesný čas donášky Vám zašleme v den doručení SMSkou. S řidičem je případně možné domluvit se na přejezdu na jinou adresu v rámci stejného města.

V sobotu doručujeme zásilky mimo Středočeský kraj pouze do krajských měst Olomouc, Ostrava, Liberec, Plzeň, České Budějovice, Ústí nad Labem, Hradec Králové, Zlín, Karlovy Vary, Jihlava, Svitavy za 499 Kč mezi 8-14:00. 

Upozornění

Ujistěte se, že jste v objednávce správně zadali jméno, adresu včetně správného PSČ a telefon na příjemce.

Vynakládáme maximální úsilí, abychom doručili Vaše zboží na správné místo a včas, naši řidiči však nejsou zodpovědní za:

Doručení produktu na nesprávnou adresu z důvodu chybného zadání adresy kupujícím

Neúspěšné dodávky způsobené nepřítomností příjemce kytice na adrese a v den doručení uvedeném kupujícím

Sníženou čerstvost výrobku způsobenou nesprávnou adresou zadanou kupujícím či prodloužením času dodání z důvodu nepřítomnosti příjemce

Jak jsou produkty balené, jak zajistíte aby dorazily čerstvé, chlazené a nepoškozené?

Ovocné a dortové kytice jsou zabaleny do průhledné celofánové folie se stuhou, bonboniéry jsou zabaleny v dárkové krabičce s mašlí. Ke každému produktu přidáváme dárkové blahopřání s Vaším textem pro příjemce zdarma. Text blahopřání napište v průběhu objednávky a my jej vytiskneme na kartičku.

Produkty vyrábíme těsně před rozvozem a doručujeme je v termoboxech s chladítky, suchým ledem či v chladících vozech. Tím zajistíme, že Vám produkt přijde čerstvý, chlazený a nepoškozený. V případě jakéhokoli pochybení volejte infolinku 728 855 611, domluvíme se na výměně produktu či jiné kompenzaci. 

Jak uhradit objednávku?

Objednávku můžete zaplatit platební kartou online, bankovním převodem, systémem PayPal, v hotovosti na provozovně při osobním odběru či dobírkou při převzetí od kurýra. Placení online platební kartou je bezpečné, při transakci jste přesměrování přímo na stránky banky, informace o Vaší platební kartě jsou chráněné. Platby přes systém PayPal jsou okamžité. V případě platby bankovním převodem objednávejte alespoň dva dny předem, aby Vaše platba dorazila před doručením. Pokud nebude objednávka uhrazena ani nebude zasláno žádné potvrzení, nelze objednávku vytvořit a vyexpedovat. Platit v hotovosti můžete při osobním převzetí kurýrovi při doručení kytice - dobírka. Firemní zákazníci mohou využít objednávku "na fakturu" přímo v systému vyplněním údajů o firmě a zvolením platby bankovním převodem.

Jak mohu uplatnit stravenky?

Přijímáme stravenky Sodexo, jídelní kupony Chéque Déjeuner či Ticket restaurant. Přijímáme všechny poukazy, kde je napsáno "Gastro". Nepřijímáme Dárkové passy a E-payy Sodexo, dárkové poukazy CADHOC. Stravenky můžete využít při platbě v hotovosti při převzetí kytice na pobočkách Frutiko. Najednou je možné použít maximálně 5 poukazů/stravenek v celkové hodnotě max. 500 Kč.

Mohu dostat slevu na vaše zboží?

Akce měsíce

Každý měsíc nabízíme na našich internotových stránkách Frutiko.cz v sekci "Akce" slevu na produkty měsíce. Slevy uveřejňujeme také na našich sociálních sítích Facebook a Instagram, proto se vyplatí tyto stránky pravidelně sledovat.

ISIC

Studenti mohou využít slevu 11 % na svou ISIC kartu zadáním čísla karty jako kód na slevu v průběhu objednávky. Zvolte "Použít slevový poukaz", do poled "Držitel karty" zadejte Vaše méno ve tvaru "Novák Petr" a do pole "Číslo karty" zadejte číslo ISIC karty ve tvaru "S420XXXXXXXXXX".

Sphere Card

Držitelům karet Sphere Card poskytujeme slevu 10 % na veškeré produkty Frutiko. při uplatnění slevy zadejte číslo karty v objednávkovém košíku v sekci "Uplatnit slevu".

Bonusové body

Naši zákazníci se mohou registrovat a sbírat bonusové body v hodnotě až 150 Kč za každou objednávku. Body jsou Vám automaticky připsány po doručení objednávky na Váš účet. Pro sbírání je nutné vytvářet objednávku jako přihlášený uživatel. Body uplatníte po přihlášení v objednávkovém košíku v sekci "Uplatnit slevu", kde se Vám zobrazí Váš aktuální stav bonusových bodů a kolonka, kolik bodů chcete uplatnit. 

Slevy a slevové poukazy není možné kombinovat, na jednu objednávku může být použit pouze jeden slevový/dárkový kód. Na již zlevněné zboží a dopravu se slevy nevztahují.

Poskytujete nějaké výhody pro registrované zákazníky?

Ano. Naši zaregistrovaní zákazníci mají možnost sbírat bonusové body, které mohou uplatnit jako slevu na příští nákup. Za Vaši objednávku od nás získáte 50-150 bodů dle ceny objednávky. 1 bod = 1 Kč a platnost 3 měsíce. Registrovaní zákazníci mají také možnost zapojit se do programu "Doporuč a získej" a získat tak bonusové body pro sebe a slevu pro jejich známé.

Jak mohu sledovat stav mé objednávky?

Zaregistrujte se a sledujte stav své objednávky v uživatelském rozhraní. Všichni zákazníci obdrží po dokončení objednávky email potvrzující obdržení objednávky. Zkontrojte si, že údaje uvedené v potvrzujícím emailu jsou správné. Pokud email neobdržíte kontaktujte naši zákaznickou linku co nejdříve po vytvoření objednávky na telefonní čísle 728855611 nebo emailem na info@frutiko.cz. Po provedení platby obdržíte email potvrzující přijetí platby a po doručení kytice email o doručení.

Jak mohu zrušit nebo změnit objednávku?

Pokud jste si objednali předem můžete zrušit nebo změnit svou obejdnávku nejpozději 24 hodin před doručením emailem na info@frutiko.cz nebo telefonicky na 728855611.

Jak dlouho vydrží ovocné kytice a bonboniéry?

Ovocné kytice a bonboniéry Frutiko jsou doručovány vždy čerstvé. Doporučujeme Vám vychutnat si svou ovocnou kytici či bonboniéru ihned po doručení. Pokud to není možné, nevyndavejte kytici či bonboniéru z celofánového obalu či krabičky a uchovejte ji v chladu. Spotřebujte ji ovšem do 24 hodin od doručení. Pokud ovoce vyndáte z původního obalu, uložte nesnědené kousky do jídelních boxů, dejte do chladu a spotřebujte do 24 hodin.

Dortové kytice, cupcakes, dorty a další pečené produkty je nutné zkonzumovat do 48 hodin od doručení.

Květiny a květinové boxy Vám vydrží týden až dva. Pugety dejte do vázy a obden jim stříhejte konce stonků. Květinové boxy zalévejte malým množstvím vody obden. Květiny neuchovávejte na přímém slunci či velkém teple.

Jak řešíte stížnosti či reklamace?

Pokud s Vaší objednávkou nebylo něco v pořádku nebo nesplnila Vaše očekávání ohledně kvality služeb či produktu, kontaktujte nás prosím neprodleně telefonicky na 728 855 611 nebo emailem na info@frutiko.cz. Naše zákaznická podpora po Vás bude chtít popis situace a případně i fotografie reklamovaného produktu. V případě zpoždění a komplikací s dopravou Vám vrátíme peníze za dopravné. V případě Vaší nespokojenosti s produktem Vám zašleme produkt nový, vrátíme Vám peníze nebo se domluvíme na jiné kompenzaci.