Registrace

Podmínky reklamací a garance spokojenosti Frutiko.cz

Podmínky reklamací a garance spokojenosti Frutiko.cz

 

Jak probíhá 100% garance spokojenosti

v případě pozdního doručení Vám vrátíme peníze za dopravu

v případě poškozeného / špatného zboží dodáme správný / nový produkt nebo Vám vrátíme peníze

v případě nemožnosti doručení vyjdeme vstříc ohledně znovudoručení / přejezdu na jinou adresu apod.

Co se stane když:

Nevyzvednete nebo nepřevezmete objednané zboží: vzhledem k tomu, že objednávka je závazná a zboží, které si objednáte, pro Vás vytvoříme a pokud jej nepřevezmete, nemůžeme jej z povahy čerstvosti prodat někomu jinému, bude Vám dle obchodních podmínek naúčtováno 50 % z hodnoty objednávky. Fakturu Vám zašleme emailem.

Řidiči se nepodaří Vaši objednávku doručit: naši řidiči jsou velmi šikovní a poradí si s doručením do práce, domů, nemocnice, restaurace ale třeba i do parku a podobně. V případě, že se jim nepodaří Vaši objednávku doručit, např. proto, že oslavenec není doma, nezvedá telefon ani nereaguje na zvonek a v okolí nejsou žádní nápomocní sousedé, bude Vás řidič kontaktovat a společně domluvíte Vám vyhovující postup. Kytici můžeme doručit jinam, někomu jinému, nebo znovudoručit jiný den na stejnou adresu. Přejezd na jinou adresu tentýž den neúčtujeme. Znovudoručení jiný den je účtováno jako nové zaplacení dopravného.

Dostanete poničené / nevyhovující zboží: v případě, že dojde k výjimečné situaci a kytice, kterou Vám řidič přivezl, je rozbitá nebo neodpovídá Vámi objednanému zboží, informujte kurýra hned při předání zboží nebo volejte co nejdříve naši zákaznickou linku. Vyzveme Vás k zaslání fotografie a obratem doručíme nové zboží, případně se domluvíme na jiném řešení.

 

Podmínky reklamací

Tým ovocných kytic Frutiko vynakládá veškeré úsilí, aby naplnil Vaše vysoké nároky na luxusní dárek pro Vaše blízké. V případě, že přesto nebudete spokojeni s kvalitou produktu či doručení nebo je Vám omylem doručen jiný produkt či chybí část zásilky, neváhejte se na nás obrátit s Vašimi podněty a připomínkami.

Vaše podněty a připomínky nám můžete sdělit:

kurýrovi při předání zásilky

osobně při převzetí zásilky na pobočce

telefonicky na čísle 728 855 611 a 261 106 620

emailem na adrese info@Frutiko.cz.

Pokud produkt neodpovídá kvalitou/velikostí/obsahem objednané kytici, sdělte toto prosím ihned při převzetí objednávky na provozovně či kurýrovi při doručení. Pozdější reklamace přijímáme maximálně do 2 hodin od předání a reklamovaný produkt je třeba vyfotit nebo osobně vrátit. Na základě Vaší stížnosti Vás kontaktujeme a domluvíme se na nápravě formou výměny kytice či jiné kompenzace.



 
TOPlist